Μετά από ένα σεμινάριο που παρακολουθήσαμε σχετικά με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, μας ζητήθηκε να υποβάλλουμε ένα σχέδιο μαθήματος μετά από την πραγματική διδασκαλία της αντίστοιχης ενότητας. Το έκανα όντως και με αυτήν την έννοια είναι δοκιμασμένο! Για την ιστορία, να πω ότι το σεμινάριο ήταν ενδιαφέρον και ο επιμορφωτής (Σπύρος Δουκάκης) ήταν πολύ καλός – μπορώ να πω ότι με εξέπληξε ευχάριστα σε σχέση με ό,τι είχα δει σε περασμένα σεμινάρια. Ακολουθούν τα δύο σχετικά αρχεία- το τρίτο ήταν αρχείο από το Geogebra και δεν “ανέβαινε”, αλλά δεν θα δυσκολευτείτε όσοι το προσπαθήσετε!
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
ασκήσεις Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα στα όρια Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου Κλάσματα Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες ασκήσεις στην παραβολή Τράπεζα θεμάτων Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Παραγοντοποίηση Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων Διαγώνισμα στις παραγώγους Α΄Γυμνασίου Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας Διανύσματα Διαγώνισμα στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα στην κατεύθυνση Γ Λυκείου προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά μαθηματικά ασκήσεις στην ευθεία Ασκήσεις σε πιθανότητες-συνδυαστική
No comments