Σαββατόβραδο Μαΐου, τελικός Γιουροβίζιον και η παρέα αποφασισμένη να παρακολουθήσει το διαγωνισμό- κατάλοιπο από την εποχή που η Παπαρίζου και ο Ρουβάς με τις συμμετοχές τους μας έκαναν υπερήφανους.

Ελληνική συμμετοχή, ένας μουστακαλής γεροντοτζόβενο και μια παρέα νέων μουσικών που ντύθηκαν με παραδοσιακές ασπρόμαυρες ζιπ-κιλότ και το τραγούδι με τον εκπληκτικό τίτλο «alcoholisfree». Ο τίτλος(τα μόνα Αγγλικά)  πιασάρικος και μπερδευτικός: Σου λέει , μπορούν να νομίζουν οι ξένοι, ότι το καλοκαίρι που θάρθουν στα νησιά, θα γίνονται ντίρλα χωρίς να χαλάνε μία.
Κατά την άποψη μου (που είναι φυσικά και η σωστή), η συμμετοχή μας δεν άξιζε μία:
Οι στίχοι ήταν ένα παραλήρημα αγεωγράφητου μεθυσμένου που προσπαθεί να αποφύγει το αλκοτέστ , με εμμονές από την Ελλάδα της αειφόρου ανάπτυξης και της αναζωογονητικής παράδοσης (Γρεβενά και Εγνατία).
Η μουσική, ξεκίναγε με λαϊκό μοτίβο και το μπαγλαμαδάκι του υβριστή που αυτοαποκαλείται ρεμπέτης για να καταλήξει σε κρεσέντο που θύμιζε Ουκρανοκοζάκικο χορό με κραυγές, αλαλαγμούς και χοροπηδητό.
Για την εμφάνιση τα είπαμε – ούτε για Αποκριάτικη στολή δεν έπαιζαν τα ρούχα. Σκηνοθετικό εύρημα, ο Αγάθων να χαϊδεύει με νόημα το μουστάκι κοιτώντας λάγνα τους γεροντο
gay που αφθονούν στο κοινό της αίθουσας και όχι μόνο.   

Σε ένα κανονικό διαγωνισμό τραγουδιού, θα είχαμε αποκλειστεί από τα προκριματικά και δε θα είχαμε και άγχος για τη συνέχεια. Όμως οι ξένοι είχαν ακόμα χειρότερα τραγούδια και το απέδειξαν και στον τελικό.
Συμμετοχές που μου έκαναν εντύπωση:
Φινλανδία , τίτλος
DingDong, μια νόστιμη ξανθούλα ντυμένη νύφη παρακαλά το έτερον ήμισυ που είναι και αυτό γυναίκα να την παντρευτεί. Δίνουν και ένα φιλάκι μεταξύ τους στο τέλος και καλά για να μας σοκάρουν. Κατά πόσο μπορεί να σοκάρει τη μεγαλύτερη σύναξη ομοφυλόφιλων , όπως έχει καταντήσει η γηραιά Ήπειρος , ένα φιλί μεταξύ γυναικών φάνηκε από το αποτέλεσμα αφού το τραγούδι πάτωσε. Εμένα πάντως μου έκανε εντύπωση, αλλά δεν μετράει αφού οι σεξουαλικές μου επιλογές δεν είναι trendy!
Λευκορωσία: Το τραγούδι και η εμφάνιση θύμιζαν έντονα Έλενα Παπαρίζου (το σύνδρομο που λέγαμε). Εντυπωσιακή γυναίκα, μαυρισμένη κυριολεκτικά και μεταφορικά: πήγε «άπατη» αφού οι στρέϊτ κατά κανόνα δεν ψηφίζουμε, ενώ οι γυναίκες τη μίσησαν με το που την είδαν.
Ηνωμένο Βασίλειο: Μπόνι Τάϊλερ, ετών εξήντα δύο, καλοστεκούμενη για πενηνταπεντάρα, συμπαθητικό τραγούδι που ξέχναγες το σκοπό του μέσα σε τριάντα δευτερόλεπτα κι αυτό αν είχες καλή μνήμη! Κρίμα…
Ουκρανία: Ένα δίμετρο κτήνος, απόθεσε μια μισοριξιά απάνω σε ένα βράχο (λέμε τώρα) κι εκείνη αντί να φωνάξει βοήθεια και να το βάλει στα πόδια τραγούδησε κιόλας. Φορούσε κι ένα μπεζουλί φορεματάκι αρκούντως σεμνό για το προξενιό, είχε και συμπαθητική φωνούλα και ήρθε τρίτη!!! Μάλλον εξαιτίας του γίγαντα…
Δανία: Μια κοπελίτσα σαν ξωτικό με ωραία φωνή και σκηνική παρουσία, τραγούδησε ένα αξιοπρεπές τραγούδι, κέρδισε άνετα και καθάρισε. Έτσι απλά.
Ρουμανία: Το κλου της βραδιάς , πιστεύω. Το καλύτερο από πλευράς μελωδίας τραγούδι, με την  πιο δύσκολη ερμηνεία: Ξέρεις τι είναι νάσαι αδερφή , συγνώμη, προϊσταμένη ήθελα να πω, να το λες μια χαρά το τραγουδάκι και να πρέπει να πεις και δύο στροφές αλλάζοντας τη φωνή σου σε ανδρική; Δράμα. Το μπαλέτο που τον συνόδευε από τα καλύτερα και εννοώ την κοπέλα με το φοβερό κορμί που χόρεψε όχι ντυμένη, αλλά τυλιγμένη σε πορτοκαλί ζελατίνα.

Τελευταία παρατήρηση: Τα ανυψωτικά μηχανήματα εκφράζουν την τελευταία λέξη στο θέμα γυναικεία τακούνια. Αφού έχουν εξαντλήσει πια οι σχεδιαστές όλο το μήκος του πέλματος ενός φυσιολογικού γυναικείου ποδιού, ο μόνος τρόπος να κάνουν ακόμα πιο ψηλή μια παρουσία , είναι να τη βάλουν πάνω σε βάθρο που ανυψώνεται όντας σκεπασμένο από το φόρεμα-κουρτίνα που φορά η τραγουδίστρια. Πιστεύω ότι η μόδα θα περάσει και στις απλές θνητές: Παπούτσια με «γρύλλο» που θα τις καθιστούν πανύψηλες και (αυτό είναι το θέμα) πιο αδύνατες στα μάτια μας. Άλλωστε είναι γνωστό ότι οι άντρες ερωτεύονται με τα μάτια, ενώ οι γυναίκες με τα αυτιά !

Και του χρόνου !