Μετά από ένα σεμινάριο που παρακολουθήσαμε σχετικά με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, μας ζητήθηκε να υποβάλλουμε ένα σχέδιο μαθήματος μετά από την πραγματική διδασκαλία της αντίστοιχης ενότητας. Το έκανα όντως και με αυτήν την έννοια είναι δοκιμασμένο! Για την ιστορία, να πω ότι το σεμινάριο ήταν ενδιαφέρον και ο επιμορφωτής (Σπύρος Δουκάκης) ήταν πολύ καλός – μπορώ να πω ότι με εξέπληξε ευχάριστα σε σχέση με ό,τι είχα δει σε περασμένα σεμινάρια. Ακολουθούν τα δύο σχετικά αρχεία- το τρίτο ήταν αρχείο από το Geogebra και δεν “ανέβαινε”, αλλά δεν θα δυσκολευτείτε όσοι το προσπαθήσετε!
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Διαγώνισμα στα όρια ασκήσεις Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Παραγοντοποίηση ασκήσεις στην ευθεία πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα Διαγώνισμα μέχρι και αντίστροφη συνάρτηση ασκήσεις στην παραβολή ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά Κλάσματα Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις Διαγώνισμα στις παραγώγους Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 Τράπεζα θεμάτων Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων Διαγώνισμα στην κατεύθυνση Γ Λυκείου Διαγώνισμα στο εσωτερικό γινόμενο μαθηματικά Α΄Γυμνασίου Προσομοίωση μαθηματικά 2024
No comments