Μια τετράδα διαγωνισμάτων (2 δύσκολα, 2 εύκολα) για το “κόντρα” μάθημα της Γ Λυκείου. Τα αποτελέσματα σε ένα από τα τμήματα στα οποία το δοκίμασα ήταν καταστροφικά. Εντυπωσιακό ότι τα παιδιά της θεωρητικής κατεύθυνσης δυσκολεύονται ακόμα και να κατανοήσουν την εκφώνηση. Επίσης , η συνήθεια που είχαν για τα δευτερεύοντα μαθήματα (διαβάζω την ενότητα μια μέρα πριν το διαγώνισμα…) ,  διαπίστωσαν με τον δύσκολο τρόπο ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει για τα μαθηματικά.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ -ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ