Μια νέα προσέγγιση για τη Γ Γυμνασίου που αποβλέπει στην εξάσκηση των μαθητών με ασκήσεις παράλληλες του σχολικού βιβλίου και έμφαση σε ταυτότητες και παραγοντοποιήσεις. Θεωρώ ότι είναι σημειώσεις που μπορούν να δοθούν σε σχολείο και να ζητούνται ως επιπλέον εργασία στα αντίστοιχα κεφάλαια. Άλλωστε, το ζητούμενο σε αυτό το κεφάλαιο είναι η πλήρης εξοικείωση των μαθητών/τριων με πράξεις, παραγοντοποιήσεις και απλοποιήσεις αλγεβρικών παραστάσεων.
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
ασκήσεις Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα στα όρια Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου Κλάσματα Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες ασκήσεις στην παραβολή Τράπεζα θεμάτων Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Παραγοντοποίηση Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων Διαγώνισμα στις παραγώγους Α΄Γυμνασίου Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας Διανύσματα Διαγώνισμα στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα στην κατεύθυνση Γ Λυκείου προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά μαθηματικά ασκήσεις στην ευθεία Ασκήσεις σε πιθανότητες-συνδυαστική
No comments