Φέτος, μετά και από συζήτηση με τη σχολική σύμβουλο, είπαμε να προτάξουμε τη διδασκαλία του 7ου κεφαλαίου από εκείνη του 6ου , προκειμένου να έχουμε καλύτερη χρονική άνεση. Το πως θα διδάξει κανένας το κεφάλαιο αυτό, είναι θέμα άποψης, εμπειρίας, γνώσης κ.λ.π. . Έχω τις απόψεις μου, οι οποίες πολύ απέχουν από τη λογική των ασκήσεων του σχολικού και τη λογική της αέναης επανάληψης με 20 διαφορετικούς τρόπους του γιατί το -3-5 κάνει -8… Παρόλα αυτά, είμαι ευτυχής που οι μαθητές που περνούν από τα χέρια μου στην Α΄Γυμνασίου, δεν έχουν – στη συντριπτική τους πλειοψηφία- προβλήματα στις βασικές πράξεις. Παραθέτω διάφορα αρχεία που έχω κατά καιρούς ανεβάσει, με φύλλα εργασίας, ασκήσεις κ.λ.π. , προκειμένου μαθητές ή και συνάδελφοι να διαλέξουν αυτά που τους είναι “βολικότερο” να λύσουν, να διαχειριστούν ή να μοιράσουν σε μαθητές. Πάντως, θα συνιστούσα σε μαθητές και συναδέλφους, να μην ασχοληθούν με τις ασκήσεις του βιβλίου στο κεφάλαιο που έχουν πράξεις με δεκαδικούς… Αντί να εξυπηρετούν, κουράζουν άνευ λόγου!
Πράξεις ρητών- φύλλα εργασίας- θεωρία – ασκήσεις
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ Α ΓΥΜΝ 4-2014
No comments