Μετά από ένα σεμινάριο που παρακολουθήσαμε σχετικά με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, μας ζητήθηκε να υποβάλλουμε ένα σχέδιο μαθήματος μετά από την πραγματική διδασκαλία της αντίστοιχης ενότητας. Το έκανα όντως και με αυτήν την έννοια είναι δοκιμασμένο! Για την ιστορία, να πω ότι το σεμινάριο ήταν ενδιαφέρον και ο επιμορφωτής (Σπύρος Δουκάκης) ήταν πολύ καλός – μπορώ να πω ότι με εξέπληξε ευχάριστα σε σχέση με ό,τι είχα δει σε περασμένα σεμινάρια. Ακολουθούν τα δύο σχετικά αρχεία- το τρίτο ήταν αρχείο από το Geogebra και δεν “ανέβαινε”, αλλά δεν θα δυσκολευτείτε όσοι το προσπαθήσετε!
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
ασκήσεις Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Διαγώνισμα στα όρια Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου Παραγοντοποίηση Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας Κλάσματα Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις Διαγώνισμα στις παραγώγους Τράπεζα θεμάτων ασκήσεις στην ευθεία Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 ασκήσεις στην παραβολή Διαγώνισμα στην κατεύθυνση Γ Λυκείου Α΄Γυμνασίου Προσομοίωση μαθηματικά 2024 μαθηματικά Διαγώνισμα στο εσωτερικό γινόμενο Διανύσματα
No comments