Ξαναζώ φέτος το δράμα με τους μισούς μαθητές της Β΄Γυμνασίου, να μην μπορούν να κάνουν υπολογισμούς όταν ο εκθέτης είναι αρνητικός και να δυσκολεύονται να εφαρμόσουν τις ιδιότητες των δυνάμεων. Επειδή τα αριθμητικά παραδείγματα φάνηκαν ανεπαρκή, λέω να δοκιμάσω με γραπτό λόγο να ξαναεξηγήσω το μάθημα.
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Διαγώνισμα στα όρια ασκήσεις Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου ασκήσεις στην ευθεία πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά Παραγοντοποίηση ασκήσεις στην παραβολή Διαγώνισμα στο εσωτερικό γινόμενο ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας Κλάσματα Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις Διαγώνισμα στις παραγώγους Τράπεζα θεμάτων Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις Διαγώνισμα στην κατεύθυνση Γ Λυκείου Α΄Γυμνασίου Διανύσματα Προσομοίωση μαθηματικά 2024 μαθηματικά
No comments