Ξαναζώ φέτος το δράμα με τους μισούς μαθητές της Β΄Γυμνασίου, να μην μπορούν να κάνουν υπολογισμούς όταν ο εκθέτης είναι αρνητικός και να δυσκολεύονται να εφαρμόσουν τις ιδιότητες των δυνάμεων. Επειδή τα αριθμητικά παραδείγματα φάνηκαν ανεπαρκή, λέω να δοκιμάσω με γραπτό λόγο να ξαναεξηγήσω το μάθημα.
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Διαγώνισμα στα όρια ασκήσεις Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Παραγοντοποίηση Διαγώνισμα μέχρι και αντίστροφη συνάρτηση Διανύσματα ασκήσεις στην παραβολή ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις ασκήσεις στην ευθεία Διαγώνισμα στο ρυθμό μεταβολής Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά Κλάσματα Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις Διαγώνισμα στις παραγώγους Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 Τράπεζα θεμάτων Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων Διαγώνισμα στην κατεύθυνση Γ Λυκείου Προσομοίωση μαθηματικά 2024 μαθηματικά
No comments