Ξαναζώ φέτος το δράμα με τους μισούς μαθητές της Β΄Γυμνασίου, να μην μπορούν να κάνουν υπολογισμούς όταν ο εκθέτης είναι αρνητικός και να δυσκολεύονται να εφαρμόσουν τις ιδιότητες των δυνάμεων. Επειδή τα αριθμητικά παραδείγματα φάνηκαν ανεπαρκή, λέω να δοκιμάσω με γραπτό λόγο να ξαναεξηγήσω το μάθημα.
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
ασκήσεις Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Διαγώνισμα στα όρια Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου Παραγοντοποίηση Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας Κλάσματα Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις Διαγώνισμα στις παραγώγους Τράπεζα θεμάτων ασκήσεις στην ευθεία Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 ασκήσεις στην παραβολή Διαγώνισμα στην κατεύθυνση Γ Λυκείου Α΄Γυμνασίου Προσομοίωση μαθηματικά 2024 μαθηματικά Διαγώνισμα στο εσωτερικό γινόμενο Διανύσματα
No comments