Η Τράπεζα Θεμάτων στην Α Λυκείου, διευκόλυνε εξαιρετικά τη δουλειά μας σε επίπεδο ποικιλίας ασκήσεων. Εξαιτίας αυτού ακριβώς, η παράθεση και άλλων ασκήσεων σε Άλγεβρα και Γεωμετρία περιορίζεται από την υποχρέωση μη επανάληψης ίδιων ασκήσεων. Εκεί που πρέπει να πέσει το βάρος πλέον, είναι η σωστή προσέγγιση της θεωρίας και η ενεργή και ενσυνείδητη εκ μέρους του μαθητή , σύνδεση με τις ασκήσεις. Η επίλυση ασκήσεων θα πρέπει να έρχεται μετά από σκέψη και επιλογή των κατάλληλων εργαλείων της θεωρίας και όχι σαν εκτέλεση συνταγών ημών των αρχιμαγείρων!

Εξαιτίας αυτού, σκέφτηκα ότι θα ήταν χρήσιμο να παραθέσω σημειώσεις που αφορούν το μάθημα και που δεν είναι τίποτα άλλο από αυτά που ζητώ από τους μαθητές μου να γράψουν μέσα στην τάξη. Τα παραδείγματα που μπορούν να συνοδεύουν κάθε παρατήρηση έχουν περιοριστεί από εμένα στα απολύτως απαραίτητα: Οι συνάδελφοι που θα θελήσουν να χρησιμοποιήσουν τις σημειώσεις μπορούν να βάλουν δικά τους, ενώ οι μαθητές έχουν όλη την Τράπεζα θεμάτων για να εξασκηθούν στον εντοπισμό του τρόπου επίλυσης μιας άσκησης αλλά και τον έλεγχο της προσπάθειάς τους αφού και οι λύσεις των ασκήσεων είναι αναρτημένες.
Θα παρακαλούσα τους φίλους και συνάδελφους που θα ρίξουν μια ματιά στις σημειώσεις, να μου πουν τη γνώμη τους χωρίς περιστροφές και φτιασίδια – το ότι θα ασχοληθούν να το κάνουν είναι τιμή για μένα, οπότε εκφραστείτε ελεύθερα για το αν θεωρείτε καλή την προσέγγισή μου.
Το mail μου είναι το b.bakouros@gmail.com .

ΑΛΓΕΒΡΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ 2022 – ΜΕΡΟΣ 1