Μετά από ένα σεμινάριο που παρακολουθήσαμε σχετικά με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, μας ζητήθηκε να υποβάλλουμε ένα σχέδιο μαθήματος μετά από την πραγματική διδασκαλία της αντίστοιχης ενότητας. Το έκανα όντως και με αυτήν την έννοια είναι δοκιμασμένο! Για την ιστορία, να πω ότι το σεμινάριο ήταν ενδιαφέρον και ο επιμορφωτής (Σπύρος Δουκάκης) ήταν πολύ καλός – μπορώ να πω ότι με εξέπληξε ευχάριστα σε σχέση με ό,τι είχα δει σε περασμένα σεμινάρια. Ακολουθούν τα δύο σχετικά αρχεία- το τρίτο ήταν αρχείο από το Geogebra και δεν “ανέβαινε”, αλλά δεν θα δυσκολευτείτε όσοι το προσπαθήσετε!
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση ασκήσεις Διαγώνισμα στα όρια Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα ασκήσεις στην παραβολή Τράπεζα θεμάτων Διαγώνισμα στις παραγώγους Κλάσματα Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 Διανύσματα Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων μαθηματικά Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας Παραγοντοποίηση Α΄Γυμνασίου Διαγώνισμα στο εσωτερικό γινόμενο προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά ασκήσεις στην ευθεία Γραφικές παραστάσεις ασκήσεις Τεστ σε πολ/μο αριθμού με διάνυσμα
No comments