Μετά από ένα σεμινάριο που παρακολουθήσαμε σχετικά με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, μας ζητήθηκε να υποβάλλουμε ένα σχέδιο μαθήματος μετά από την πραγματική διδασκαλία της αντίστοιχης ενότητας. Το έκανα όντως και με αυτήν την έννοια είναι δοκιμασμένο! Για την ιστορία, να πω ότι το σεμινάριο ήταν ενδιαφέρον και ο επιμορφωτής (Σπύρος Δουκάκης) ήταν πολύ καλός – μπορώ να πω ότι με εξέπληξε ευχάριστα σε σχέση με ό,τι είχα δει σε περασμένα σεμινάρια. Ακολουθούν τα δύο σχετικά αρχεία- το τρίτο ήταν αρχείο από το Geogebra και δεν “ανέβαινε”, αλλά δεν θα δυσκολευτείτε όσοι το προσπαθήσετε!
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Διαγώνισμα στα όρια ασκήσεις Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου ασκήσεις στην ευθεία πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά Παραγοντοποίηση ασκήσεις στην παραβολή Διαγώνισμα στο εσωτερικό γινόμενο ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας Κλάσματα Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις Διαγώνισμα στις παραγώγους Τράπεζα θεμάτων Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις Διαγώνισμα στην κατεύθυνση Γ Λυκείου Α΄Γυμνασίου Διανύσματα Προσομοίωση μαθηματικά 2024 μαθηματικά
No comments