Ξαναζώ φέτος το δράμα με τους μισούς μαθητές της Β΄Γυμνασίου, να μην μπορούν να κάνουν υπολογισμούς όταν ο εκθέτης είναι αρνητικός και να δυσκολεύονται να εφαρμόσουν τις ιδιότητες των δυνάμεων. Επειδή τα αριθμητικά παραδείγματα φάνηκαν ανεπαρκή, λέω να δοκιμάσω με γραπτό λόγο να ξαναεξηγήσω το μάθημα.
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση ασκήσεις Διαγώνισμα στα όρια Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα ασκήσεις στην παραβολή Τράπεζα θεμάτων Διαγώνισμα στις παραγώγους Κλάσματα Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 Διανύσματα Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων μαθηματικά Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας Παραγοντοποίηση Α΄Γυμνασίου Διαγώνισμα στο εσωτερικό γινόμενο προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά ασκήσεις στην ευθεία Γραφικές παραστάσεις ασκήσεις Τεστ σε πολ/μο αριθμού με διάνυσμα
No comments