Μια νέα προσέγγιση για τη Γ Γυμνασίου που αποβλέπει στην εξάσκηση των μαθητών με ασκήσεις παράλληλες του σχολικού βιβλίου και έμφαση σε ταυτότητες και παραγοντοποιήσεις. Θεωρώ ότι είναι σημειώσεις που μπορούν να δοθούν σε σχολείο και να ζητούνται ως επιπλέον εργασία στα αντίστοιχα κεφάλαια. Άλλωστε, το ζητούμενο σε αυτό το κεφάλαιο είναι η πλήρης εξοικείωση των μαθητών/τριων με πράξεις, παραγοντοποιήσεις και απλοποιήσεις αλγεβρικών παραστάσεων.
Προσφατες Αναρτησεις
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Integral
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΩΝΥΜΩΝ
Κριτική θεμάτων για Πανελλαδικές Διαγώνισμα σε σύνθεση και αντίστροφη συνάρτηση ασκήσεις Διαγώνισμα στα όρια Προαπαιτούμενα στα μαθηματικά Γ Λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης Μαθηματικά Κατεύθυνσης γ Λυκείου Διαγώνισμα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου Διαγώνισμα προσομοίωσης στα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου Διαγώνισμα μαθηματικ Γ Λυκείου με λύσεις πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα ασκήσεις στην παραβολή Τράπεζα θεμάτων Διαγώνισμα στις παραγώγους Κλάσματα Ασκήσεις επανάληψης Γ΄ Γυμνασίου Διαγώνισμα σε εφαπτόμενες ευθείες ασκήσεις στο εσωτερικό γινόμενο Διαγώνισμα μαθηματικών κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2017 Διανύσματα Μεθοδολογία στην εύρεση ορίων μαθηματικά Διαγώνισμα σε αντίστροφη και συναρτήσεις Διαγώνισμα στα θεωρήματα συνέχειας Παραγοντοποίηση Α΄Γυμνασίου Διαγώνισμα στο εσωτερικό γινόμενο προσομοίωση Γ Γυμνασίου μαθηματικά ασκήσεις στην ευθεία Γραφικές παραστάσεις ασκήσεις Τεστ σε πολ/μο αριθμού με διάνυσμα
No comments